Ahad, 29 Mac 2015

ANJE TELAH PERGI

ANJE TELAH PERGI..

Pagi ni airmata aku berlinang...
Mood sangat sedih hari ini..
Kucing yang paling aku sayang..
Telah pergi..

Anje yang aku bela sejak baby..
Bela sejak belum kahwin..
Hero kampung dan abang kawasan..
Anje tak pernah kena kurung..
Anje bebas keluar masuk tanpa syarat..

Walaupun Anje seekor kucing kampung..
Muka anje sangat cute..
Walau jantan tapi sangat sweet..
Anje seekor kucing yang sangat cerdik..
Berbadan sasa dan baka besar..
Semua kucing area rumah ni memang hormat kat dia...
Tak pernah mencuri makanan..
Setia tunggu sehingga tuan dia bagi makan..

Suka masuk tidur dalam bilik tuan dia..
Kadang2 dari pagi hingga ke petang..
Tidur tanpa peduli keadaan sekeliling..

Kali terakhir petang semalam..
Main2 dengan anje di depan tv..
Pagi ni tengok Anje terbaring kaku..
Tanpa luka tanpa lebam tanpa kesan..

Perginya tanpa sempat aku berada di sisinya..
Disaat akhir..

Anje dalam kenangan..
Aku akan merindui Anje..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan