Isnin, 2 Februari 2015

AJHT PENAWAR SAKIT SENDI

Sakit sendi nie bukan saje menyerang orang yang dah berumur. Yang muda pun ada, bila berat badan berlebihan. Atau penggunaan sendi yang berlebihan seperti atlet.

Bayangkanlah kalau sakit sendi. Nak jalan pun susah, apatah lagi nak buat aktiviti lain.
Sendi yang tidak sihat seperti terseliuh, tendinitis atau radang pada tendon menyebabkan kesukaran melakukan aktiviti seharian.

Bagi penghidap arthritis pula, sendi-sendi yang sering diserang seperti jari-jari tangan, belakang leher, lutut dan sebagainya menyebabkan penghidap tidak selesa dari hari ke hari.

Tahukah anda, Shaklee ada mengeluarkan produk best seller untuk kesihatan sendi iaitu Advanced Joint Health Tablet atau singkatannya AJHT.

AJHT mampu mengekalkan sendi-sendi yang kuat, fleksibel dan mudah bergerak. Ia mengandungi Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain seperti zink, tembaga, mangan dan vitamin C untuk membantu meningkatkan kesihatan sendi dan pergerakan.Ekstrak jagung tersebut pula mengandungi nutrien glucosamina yang penting untuk kesihatan sendi.

10 KEBAIKAN AJHT (UBAT SAKIT SENDI PALING HOT)

■menyokong keselesaan sendi
■membantu kekalkan tulang rawan
■memelihara tisu penyambung yang sihat
■melancarkan pergerakan harian
■sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
■menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
■anti radang semulajadi
■dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
■memberi kekuatan kepada struktur sendi
■bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan